13 Eylül 2010 Pazartesi

12 Eylül Referandum Yorumumuz

Ramazan da geçti bayram da, 12 eylül Halkoylaması da dün kazasız belasız halledildi. Evetçilerle Hayır'cıların büyük çekişmesi de bitmiş oldu sonunda. Benim tahminim % 70 oranında Evet çıkmasıydı ama olmadı. Hayır'cıları gayet başarılı görüyorum. Siyasi liderlerin CHP ve MHP'nin değil Trakya Halkının, Ege ve Akdeniz Halkının başarısından bahsediyorum. Sahil şeridinin ve Avrupa Kıtasında kalan kısmımızın başarısından....
Kenan EVREN'in silah zoruyla kabul ettirdiği anayasayı tabiki hiçbirimiz istemiyoruz, bunda şüphe yok. Ama bu değişiklik Tayyip Bey'in lutfuyla gelecekse onu da istemiyoruz diyenlerin başarısı bu. Halkoylamasında özgür iradesiyle AKP hükumetine seni istemiyoruz diyenleri de tebrik ediyorum. 
Bir de Tunceli'yi tebrik etmek istiyorum. Özgür irade, bağımsız düşünce budur.
Bundan sonra ne olur bilemiyorum. Bir tarafta kendisini Kürt halkının sözcüsüymüş gibi görenbir BDP, diğer tarafta kendisini Müslümanların sözcüsüymüş gibi gören bir Akparti hükumeti. Haritaya baktığımızda turuncu renkle görünen illerimize de birileri sahip çıkıp Atatürk'ün Sivas'tan Kurtuluş Savaşımızı başlatması gibi gerçek çoğulcu demokrasi devrimi başlasın artık.

1 yorum:

  1. şu yazı yüzde yüz özgün olmasına rağmen 1 kere olsun gösterilmez mi ey Google amca ?

    YanıtlaSil