31 Aralık 2010 Cuma

Siyaset Meydanı

Başlığa bak çay demle. Dün gece izledim siyaset meydanını, Sayın kemal kılıçdaroğlu ali kırca ile beraber bilmemne üniversitesindeydi. saloda bulunan herkes soru sordu, kemal bey de aklı erdiğince kafası çalıştığınca yanıtladı. bende zaten öyle bir huy var, bunu biliyorum. tayyip erdoğan hariç  kürsüye kim çıkarsa çıksın inanıyorum.  dün gece de aynısı oldu ve kemal bey gayet samimi gayet içten tüm yöneltilen soruları - önyargılı, önyargısız- cevapladı. o ana kadar oyumu BDP ye vermeyi planlatken, şimdi CHP diye düşünmeye başladım. Çok şey konuşuldu, çok detay tartışıldı. Aklında kana ne var derseniz "hiç bir şey" ama izlediğim o anlarda beğendim adamı, samimi buldum. yalan dolan her neyse, ben bir elektrik aldım. tayyip hariç kim olursa olsun seçimlerde oy kullanırken anti-tayyip bütün oylar bana göre adamı cennete götürecek adımlardan birisidir. Bu yaşta yazılacak şeyler olmayabilir bu yazılar, ama ben ne akademik ünvanlı bir yazarım, ne de başka kaliteli medyatik biri... sıradan her vatandaş benim kadar olsa yeter zaten :) oylar CHP'ye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder