16 Aralık 2010 Perşembe

Çoklu Hayatlar

Alıntıdır.
Sarhoşun kitabı okunmaz diyenler neye göre söylemişler bilemiyorum ama ben en manalı ifadelerimi yazarken hep sarhoşum. Normal şartlar altında sebebini bilmediğim nedenlerden, yazılı-yazısız tüm toplum kurallarını uygular ve uygulatırken, gece, alkol ve yanlızlık üçgeninde bambaşka biri oluveriyorum. Sair zamanlarda düşünmeye bile cesaret edemediğim durumlar, kendi başıma kaldığımda normalleşiveriyor, normalleşmeden öteye vazgeçemediğim zaruretlerim haline geliyor.
Doğumdan ölüme sürdüğüm bu göz önündeki yaşamımla uzaktan yakından alakası olmayan bu hal ile daha seyrek zamanlardaki kendim arasında kaç sefer gidip geldiğimi, gerçek olanın yüzde kaç ne tarafta olduğunu kestiremiyorm.
Ev, iş, aile, toplum, ahlak ve din ya da başka bir çok şey belirlemiş yaşayacaklarımı(zı). Farkında olanlarla olmayanlar arasında da pek farkımız olduğunu sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder